kisah Aku....Kisah hidup aku...kisah si dia...

kisah Aku....Kisah hidup aku...kisah si dia...
sepanjang perjalanan hidup ku.
..

Thursday, November 3, 2011

moto??

aku baru dpt lsen...en.halim nk beli scooter...aku plak  x ok lau bw scoot...mang la sopan n cute ble gurl yang bw...tapi aku x bpe suke...mang failed lau bw scoot..lgi2 time nak u-turn...cnfom jtoh..hihi...btway..aku suke mto simple jek lau nk gune tok p jln2..or keje..mcm mto yang sedia ade kat bwh ni...hihi..ni la yang pling ok bg aku...

haa.....ni la mto yang aku ckpkan...aku lgi selesa gne mto ni...leh rempit...*wekang*...hihih....best tau wb mto ex5 ni...mto yang simple...tap sampai now..mto ni line pnassss....silap2 lh ilang cam2 jek..so lau dpt mto ni xpyh la solek kan ia lawa2...hihi...


hohohohoh.......ni moto idaman aku....paling2 aku minat mto ni berbanding ex5 kt atas 2....aku xtau npe aku minat mto ni...sebab ape ek???tapi sayang...aku xpandai bwa mto ni....lau beli pon...simpan wt perhiasan jek kot ky umah...hehe..

No comments:

Post a Comment